Monday 25 June 2012

sedated

"i can't control my finger..i can control my brain"

tin biru di lemparkan ke aku. seganas mungkin aku meneguk. lega rasanya.
melayang sekejap jiwaku di alam fana bersama sekotak merah berisi
20 peluru.


lega seketika. datang pisau cuba kau hiris darah kita sama merah.  menjadi clone kau. 
itu mustahil. aku cuba. hati memberontak. fikiran anarchy. tetap bersama
pilihan sendiri.


this is ridiculous. itu ungkapan kau.


aku membalas tembakan. im just a young wild and free. suasana 
menjadi chaos. ahh aku tidak peduli. kenapa perlu jadi sebegini.
apakah yang mempersetankan semua ini.?


"aku hampir lali dengan semua ini"
"like a liar looking for forgiveness from a stone "

"i told you.. to much talk grandma.!" Queen Latifah


THE NONSENSE BY
DEAN VICIOUS

No comments:

Post a Comment